Cena se stanovuje individuálně a po vzájemné dohodě je stvrzena smlouvou o poskytování služeb, kde je specifikován jejich rozsah i práva a povinnosti obou stran.
Zohledňuje se rozsah poskytovaných služeb, množství a typů zpracovávaných dokladů,
jejich složitost, periodicitu zpracování atd.
Cenu lze stanovit paušálem, sazbou za doklad nebo hodinovou sazbou při účtování u klienta.
Většina stálých klientů využívá příznivý měsíční nebo čtvrtletní paušál za vedení účetnictví anebo daňové evidence, v němž mají zahrnuty i všechny další, níže uváděné služby.
V ostatních případech cenu stanovujeme z jednotlivých sazeb - za zpracovanou položku, přiznání, za konzultaci atd., dle orientačního ceníku níže.
Vedení účetnictví resp. Daňová evidence
- Za každou zpracovanou účetní položku - 30 Kč.
V úhrnné ceně je pak i následné vyhotovení přiznání: k dani z příjmu fyzických i právnických osob se všemi požadovanými přílohami, k DPH a k silniční dani
Mzdová agenda
- Za každý pracovní úvazek - 250 Kč / měs.
V ceně je zahrnuto zpracování měsíčních přehledů pro správu sociálního zabezpečení, pro zdravotní pojišťovny, včetně veškerých formulářů souvisejících s nástupem i výstupem pracovníků a s ročním vyúčtováním pro finanční úřad
Daňová přiznání
- K dani z příjmu:
Fyzických osob - od* 1.000 Kč
Právnických osob - od* 2.000 Kč
- Odložení daňové povinnosti o 3 měsíce:
U fyzických osob 3.000 Kč
U právnických osob - 5.000 Kč
- K silniční dani - od* 1.000 Kč
- K dani z nemovitých věcí - 2.000 Kč
- K dani z nabytí nemovitých věcí - 2.000 Kč
*Při větším množství zpracovávaných podkladů může být sjednána cena vyšší.
Daňové a účetní poradenství
- Obecné konzultace - od 1.000 Kč a dále dle náročnosti zadání
Ceny jsou bez DPH. Při dlouhodobější spolupráci poskytujeme zajímavé slevy či rozšiřujeme naše služby o nadstandardní položky.